• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • English
  • Français
Паспортні дії
Опубліковано 16 жовтня 2012 року о 00:00

Відповідно до статті 22 Закону України «Про Єдиний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особи чи її спеціальний статус» кожен громадянин України має право на отримання паспорта громадянина України для виїзду за кордон (далі – паспорт).


Паспорт громадянина України для виїзду за кордон видається дипломатичним представництвом/консульською установою у таких випадках:

- оформлення вперше паспорта (у тому числі у зв’язку із набуттям громадянства України);

- втрата або викрадення паспорта;

- непридатність паспорта для подальшого використання;

- відсутність в паспорті вільних сторінок для віз та інших позначок;

- закінчення строку дії паспорта;

- зміна інформації, внесеної до паспорта;

- виявлення помилки в інформації, внесеної до паспорта.


За оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у строк до 3 місяців, без урахування строків доставки) справляється консульський збір відповідно до Тарифів консульського збору.

Для осіб старше 16 років консульський збір складає: 

- оформлення ПГУВК - 53 100 FCFA / 90 USD;

- автоматизована оборобка даних - 23 600 FCFA / 40 USD;

Для осіб молодше 16 років консульський збір складає: 

- оформлення ПГУВК - не стягується;

- автоматизована оборобка даних - 23 600 FCFA / 40 USD;


Термін дії паспорта громадянина України для виїзду за кордон

Паспорт оформляється особам, які не досягли шістнадцятирічного віку, на 4 роки, а особам, які досягли шістнадцятирічного віку, – на 10 років.


В разі відсутності у заявника оригінальних дійсних паспортних документів (закордонного паспорта та/або внутрішнього паспорта України), для оформлення нового закордонного паспорта або посвідчення особи на повернення в Україну необхідно попередньо заповнити та подати заяву-згоду на обробку персональних даних   .

Бланк для заповнення: blank-zgoda.doc

Запит стосовно перевірки особи буде направлено за місцем реєстрації заявника в Україні.

УВАГА! Закордонний паспорт має бути дійсний на момент звернення до Посольства за його обміном. Дійсний внутрішній паспорт має містити всі фотокартки (тобто вклеєні у віці 16, 25 та 45 років) його пред'явника. В іншому разі проводиться процедура ідентифікації особи, описана вище.

Строк оформлення паспорта через Консульський підрозділ складає до трьох місяців.

Паспорт оформлюється особам, які досягли шістнадцятирічного віку, на 10 років.


Перелік необхідних документів:


1. Заява-анкета для внесення даних до Єдиного державного демографічного реєстру, яка формується в електронній формі консульською посадовою особою під час консульського прийому на підставі наданих заявником документів, видруковується і перевіряється заявником та консулом;  

2. Анкета    з контактними даними;

3. Документ, що посвідчує особу та підтверджує належність до громадянства України (оригінал + копія).

Такими документами є:

  • Паспорт громадянина України для виїзду за кордон («закордонний паспорт») або проїзний документ дитини;
  • Паспорт громадянина України («внутрішній паспорт») у вигляді книжечки або ID-картки (за наявності).


З метою ідентифікації особи та перевірки факту належності особи до громадянства України Консульським підрозділом також можуть бути направлені запити до відповідного територіального органу/територіального підрозділу Державної міграційної служби України або іншого органу, підприємства, установи, організації.


4. Для оформлення паспорта

  • у разі втрати/викрадення закордонного паспорта,  подається документ (оригінал + копія), що підтверджує факт звернення власника такого паспорта з приводу його втрати або викрадення до поліції чи суду. 
  • у зв’язку зі зміною інформації, внесеної до попереднього паспорта, додатково додаються:
  1. - паспорт, що підлягає обміну;
  2. - документи, що підтверджують обставини, у зв’язку з якими паспорт підлягає обміну (свідоцтво про шлюб, свідоцтво про переміну імені, свідоцтво про розірвання шлюбу тощо).


5. Дозвіл на проживання, виданий компетентним органом країни перебування (оригінал + копія).

6. Заява у довільній формі щодо необхідності збереження попереднього паспорта (у заяві наводяться аргументи щодо доцільності цього). 

У разі необхідності залишити ПГУВК, який подається для ідентифікації особи, аплікант має підтвердити наявність виключно одного діючого ПГУВК на момент оформлення нового.  

7. Видруковане (або збережене на смартфоні) підтвердження про запис на прийом у цей день (надходить на електронну пошту, зазначену при реєстрації);

8. Оригінал документа про сплату консульського збору. За оформлення паспорта справляється консульський збір у сумі 130 доларів США або 76 700 франків СФА. Консульський збір сплачується виключно у безготівковій формі (оплата здійснюється у відділенні банку CBAO).


УВАГА! Документи, видані компетентними органами іноземних держав, подаються легалізованими (якщо інше не передбачено чинними міжнародними договорами України) .

Такі документи мають супроводжуватися засвідченим перекладом на українську мову.

Запис на прийом до консульського підрозділу Посольства України в Республіці Сенегал можна здійснити лише самостійно онлайн за цим посиланням: https://online.mfa.gov.ua


Строк оформлення паспорта через Консульський підрозділ складає до трьох місяців.

Дітям до 16-років паспорт оформлюється на 4 роки на підставі заяви-анкети одного з батьків (якщо батьки не перебувають у шлюбі – на підставі заяви-анкети того з батьків, з ким проживає дитина) або іншого законного представника, а також документів з переліку "Необхідні документи", розміщеного нижче.

Присутність дитини у Посольстві під час подання документів на оформлення їй паспорта вимагається лише з 12-річного віку. Для оформлення/обміну закордонного паспорта дітям до 12 років замість особистої присутності рекомендується надавати одну кольорову фотокартку дитини розміром 10х15 см (дивіться вимоги до фотокарток).

Під час подачі документів необхідна присутність обох батьків дитини (громадян України).

Інший з батьків подає: 

  • окрему заяву про оформлення паспорта дитині
  • паспорт громадянина України для виїзду за кордон і його копію. 


У разі відсутності другого з батьків така заява подається нотаріально засвідченою. Заява може бути засвідчена нотаріусом в Україні чи місцевим нотаріусом (в останньому випадку додатково легалізована).

Заява від другого з батьків не вимагається, якщо він є іноземцем або особою без громадянства (у цьому випадку необхідно надати підтверджувальні документи та відповідні копії). 

Якщо другий з батьків не може бути присутнім на момент подачі документів на паспорт дитини, а нотаріально засвідченої згоди від нього немає, подається один з таких документів:

  1. свідоцтво про смерть другого з батьків та його копія;
  2. рішення суду про позбавлення батьківських прав другого з батьків та його копія;
  3. рішення суду про визнання другого з батьків безвісно відсутнім та його копія;
  4. рішення суду про визнання другого з батьків недієздатним та його копія;
  5. довідка, видана органом державної виконавчої служби України, про наявність заборгованості зі сплати аліментів, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців;
  6. оригінал витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України та його копія;
  7. свідоцтво про народження дитини, видане компетентним органом іноземної держави, що не містить відомостей про батька дитини, оформлене відповідно до вимог чинного законодавства України;
  8. у випадку, якщо батьки не перебувають у шлюбі, - документ, що підтверджує реєстрацію місця проживання дитини разом з тим з батьків, який подає заяву-анкету, та його копія;
  9. документа, що підтверджує реєстрацію місця проживання дитини разом з одним із батьків, який подає заяву-анкету.


У разі якщо мати або батько після народження дитини змінили прізвище, додатково подаються (в оригіналі та копії) документи, що підтверджують цей факт (свідоцтво про шлюб, про розлучення, про зміну прізвища тощо).


Перелік необхідних документів:


  1. Заява-анкета для внесення даних до Єдиного державного демографічного реєстру, яка формується від імені дитини батьками (усиновлювачами), опікунами, піклувальниками, а якщо батьки не перебувають у шлюбі – того з батьків, з яким проживає особа, або іншими представниками, (формується в електронній формі консульською посадовою особою під час консульського прийому на підставі наданих заявником документів, видруковується і перевіряється заявником та консулом);
  2. Анкета    з контактними даними;
  3. Заява-згода другого з батьків (або нотаріально засвідчена згода на оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон дитині, якщо його присутність при подачі документів не є можливою);
  4. Документ, що посвідчує особу дитини та підтверджує громадянство України (паспорт громадянина України; паспорт громадянина України для виїзду за кордон; тимчасове посвідчення громадянина України; дипломатичний паспорт; службовий паспорт; посвідчення особи моряка; посвідчення члена екіпажу; посвідчення особи на повернення в Україну, ст.5 Закону України „Про громадянство України”), та копії його першої сторінки й сторінки зі штампами про постійне проживання та консульський облік (якщо такі відмітки є);
  5. Довідка про реєстрацію особи громадянином України за народженням, у разі народження дитини за кордоном (не вимагається якщо паспорт дитини ще дійсний);
  6. Свідоцтво про народження дитини та копія всіх його сторінок;

    УВАГА!!! У разі народження дитини за кордоном, свідоцтво видане компетентним органом іноземної держави має бути належним чином легалізоване і має супроводжуватися засвідченим перекладом на українську мову.

  7. Оригінали і копії перших сторінок дійсних паспортів законних представників дитини. Якщо паспорт громадянина України для виїзду за кордон втратив чинність, подається паспорт громадянина України;

    УВАГА! Переконайтеся, що у паспорті громадянина України у вигляді книжечки вклеєні фотокартки в 25, 45 років.

  8. Документ або відмітка в паспорті, що підтверджує постійне проживання або тимчасове перебування громадянина України за кордоном;
  9. Одна фотокартка розміром 10х15см із зображенням обличчя дитини, виконана відповідно до рекомендацій IКAO Doc 9303  (зображення обличчя повинне становити від 70 до 80 відсотків загальної площі фотокартки, фон — білий або світло-сірий);
  10. Видруковане (або збережене на смартфоні) підтвердження про запис на прийом у цей день (надходить на електронну пошту, зазначену при реєстрації);
  11. Оригінал документа про сплату консульського збору. За оформлення паспорта справляється консульський збір у сумі 40 доларів США або 23 600 франків СФА. Консульський збір сплачується виключно у безготівковій формі (оплата здійснюється у відділенні банку CBAO).



УВАГА! Документи, видані компетентними органами іноземних держав, подаються легалізованими (якщо інше не передбачено чинними міжнародними договорами України) .

Такі документи мають супроводжуватися засвідченим перекладом на українську мову. 

Запис на прийом до консульського підрозділу Посольства України в Республіці Сенегал можна здійснити лише самостійно онлайн за цим посиланням: https://online.mfa.gov.ua


По завершенню процедури подачі документів у закордонній дипломатичній установі на оформлення нового паспорта, заявник отримує довідку з індивідуальним номером (ідентифікатором сесії), за допомогу якого здійснюється перевірка стану виготовлення паспорта на вебпорталі МЗС України


УВАГА!

Записуватись на видачу/приїджати за паспортом можна тільки тоді, коли при введенні Вашого ідентифікатора сесії у відповідному полі на сайті passport.mfa.gov.ua з’являється напис «Документ прибув до ЗДУ»

Що робитиякщо новий закордонний паспорт потрібен якомога швидше? 

На такий випадок доступна опція доставки до Посольства конкретного паспорта кур'єром DHL коштом заявника.

Як замовити експрес доставлення:

Подати заяву щодо оформлення паспорта та наприкінці отримати у консула ідентифікатор сесії (6-значний номер, за яким можна відстежити онлайн етапи оформлення нового документа).


Перейти на портал послуги UA Passport Express Delivery

Ознайомитися з інструкцією

Клікнути на кнопку "Оформити"


На сторінці сервісу Portmone уважно заповнити поля

Здійснити сплату послуг доставлення, увівши реквізити кредитної картки Visa або Mastercard

На зазначену при оформленні платежу електронну пошту має надійти квитанція про здійснену сплату послуг DHL Express

Заповнити zayava.doc ( .doc , 32.77 Кб ) та разом з квитанцією про оплату надіслати у сканованому вигляді на електронну адресу консульського відділу ПУ в Сенегалі consul_sn@mfa.gov.ua

Очікувати запрошення від ПУ в Сенегалі на отримання паспорта одразу після доставлення


Паспорт громадянина України (внутрішній паспорт) є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Паспорт є дійсним для укладання цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформлення доручень іншим особам для представництва перед третьою особою лише на території України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України.

Посольства та консульства України за кордоном не мають повноважень для вчинення будь-яких дій (оформлення, вклеювання фотокартки, проставлення штампів або відміток) з паспортом громадянина України (внутрішній паспорт).

Відповіді на найбільш поширенні питання щодо паспорта громадянина України можливо знайти на сайті Державної міграційної служби України за цим посиланням: https://dmsu.gov.ua/poslugi/pasport-gromadyanina-ukrajni.html

1. Чи можливо подати документи для оформлення закордонного паспорта поштовим зв'язком?

Ні, подача документів та отримання виготовленого паспорта здійснюються особисто.

2. Чи можливо отримати виготовлений паспорт для виїзду за кордон поштовим зв'язком?

Ні, подача документів та отримання виготовленого паспорта здійснюються особисто. У разі, якщо заявник не може приїхати для оформлення та отримання  закінчення терміну дії паспортного документа  

3. Чи можливо, щоб виготовлений паспорт забрала інша особа?

Ні, паспорт може забрати лише особа, на ім'я якої оформлено та виготовлено паспортний документ, або її законний представник (матір чи батько), якщо йдеться про паспорт дитини до 16 років

4. Моїй дитині виповнилося 14 років і в неї ніколи не було окремого закордонного паспорта. Як оформити для неї закордонний паспорт?

З 14 років громадянин України має мати паспортний документ, що посвідчує особу та належність до громадянства України (паспорт громадянина для виїзду за кордон, паспорт громадянина України у формі ІD-картки). За відсутності цих документів необхідно попередньо заповнити заяву-згоду на обробку персональних даних для формування запиту до компетентних органів України з метою ідентифікації та перевірки належності до громадянства України Вашої дитини. В разі вписання дитини до закордонного паспорта одного з батьків просимо додатково надавати копію цього паспорта.

Слід врахувати, що подача документів для оформлення нового паспорта буде можлива лише після отримання відповіді від територіального управління Державної міграційної служби України.

5. Я вийшла заміж  у Сенегалі (у іншій країні консульського округу). Чи можу я оформити закордонний паспорт на прізвище мого чоловіка в Посольстві України у Сенегалі?

Укладення шлюбу у Сенегалі (у іншій країні консульського округу) не тягне за собою автоматичної зміни прізвища чоловіка чи дружини, Якщо Ви хочете змінити Ваше ім'я чи прізвище, в тому числі й після шлюбу у Сенегалі (у іншій країні консульського округу), Вам потрібно звернутися до відділу РАЦС за місцем проживання в Україні для державної реєстрації зміни імені. Після реєстрації зміни імені та отримання свідоцтва про зміну імені Вам потрібно звернутися до територіального підрозділу ДМС України або відповідного центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) та обміняти Ваші паспортні документи (паспорт громадянина України та паспорт громадянина України для виїзду за кордон).

6. Я змінила прізвище в Україні та отримала паспорт громадянина України у формі ІD-картки на нове прізвище. Чи можу я обміняти закордонний паспорт в Посольстві України у Сенегалі, та що для цього потрібно?

Якщо Ви виїхали з України, не провівши обмін закордонного паспорта на Ваше нове прізвище, Ви можете обміняти закордонний паспорт в Посольстві України у Сенегалі. Вам додатково потрібно буде надати оригінал та копію документу, що підтверджує зміну прізвища (свідоцтво про зміну прізвища, свідоцтво про одруження або свідоцтво про розлучення, де зазначена інформація щодо зміни прізвища). 

Зважте, що в разі обміну паспорта у зв'язку зі зміною прізвища попередній закордонний паспорт вилучається в день подачі документів, навіть у випадку наявності у ньому дійсних віз.

7. На який термін оформлюється паспорт громадянина України для виїзду за кордон?

Особі, яка досягла 16 років, закордонний паспорт оформлюється на 10 років. Дитині до 16 років закордонний паспорт оформлюється на 4 роки.

8.  У мене народилася дитина у Сенегалі (у іншій країні консульського округу), чи можливо вписати її в мій закордонний паспорт?

Ні, процедури вписання дітей у паспорти батьків більше не існує. Ви можете з народження дитини оформити їй окремий закордонний паспорт, після реєстрації набуття громадянства України за народженням.

9. Чи можна при отриманні нового оформленого паспорта громадянина України для виїзду за кордон, залишити собі старий паспортний документ? 

За заявою особи її анульований паспорт громадянина України для виїзду за кордон може не вилучатися, якщо в ньому проставлені одна чи декілька дійсних віз. 

УВАГА! Паспорт не вилучається за умови, що у громадянина залишаються лише два діючих паспортних документів. 

10. Чи можна змінити транслітерацію імені або прізвища, зазначеного в закордонному паспорті?

Внесення прізвища або імені латинськими літерами (їх транслітерація) в паспортному документі виконується відповідно до Таблиці транслітерації українського алфавіту латиницею (на сайті Державної міграційної служби України можна зробити перевірку транслітерації латинськими літерами). 

За письмовою заявою особи внесення імені латинськими літерами може бути виконано: - відповідно до його написання у раніше виданих документах, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, виданих компетентними органами України (закордонний паспорт,  паспорт громадянина України у формі ІD-картки);

- відповідно до його написання в документах, що підтверджують факт народження чи зміну імені, виданих компетентними органами іноземної держави;

- відповідно до написання прізвища її дитини/батьків або одного з них/одного з подружжя у раніше виданих їм паспортах (зокрема, паспортах для виїзду за кордон, виданих іноземними державами, якщо вони є іноземцями);

До письмової заяви додаються документи, які дають право на зміну транслітерації, легалізовані у установленому порядку та перекладені українською мовою.

УВАГА! У консульських посадових осіб відсутні правові підстави для написання латинськими літерами (транслітерація) прізвища та імені особи в паспортних документах відповідно до їх написання в інших іноземних документах - наприклад, titre de séjour.

Переклади українських документів, зроблені кваліфікованими перекладачами, не відносяться до тих документів, на підставі яких може бути змінена транслітерація латинськими літерами прізвища та імені особи в паспортному документі.

11. При реєстрації народження моєї дитини у Сенегалі (у іншій країні консульського округу) моє ім'я чи прізвище було вказане з помилкою. Яка процедура оформлення паспортних документів дитині в цьому випадку?

Дані про батьків дитини (прізвище, ім'я, дата народження) повинні відповідати записові в їхньому паспортному документі. У разі розбіжностей таке свідоцтво про народження до розгляду не прийматиметься, і Вам потрібно звернутися до компетентних органів Сенегалу (відповідної країни консульського округу) з метою внесення виправлень до актового запису про народження Вашої дитини.

12. Батько/матір дитини є громадянином України і не проживає у Сенегалі (у іншій країні консульського округу), але раніше оформив нотаріально засвідчену заяву-згоду на виїзд дитини на постійне проживання за кордон. Чи можливо подати цю заяву для оформлення закордонного паспорта дитині без присутності іншого з батьків?

Ні, потрібно подати саме окрему нотаріально засвідчену заяву-згоду на оформлення дитині закордонного паспорта. Заява подається в оригіналі, який долучається до паспортної справи.

13. Скільки часу зберігається мій новий закордонний паспорт в Посольстві України у Сенегалі?

Відповідно до чинного законодавства України новий закордонний паспорт заявника зберігається в Посольстві України у Сенегалі упродовж одного року з дати його надходження до установи. Після року такий паспортний документ підлягає знищенню.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux