З метою оптимізації та покращення обслуговування, у консульському підрозділі Посольства України в Республіці Сенегал запроваджено автоматизовану систему запису на консульський прийом громадян.
Якщо у Вашому старому закордонному паспорті є дійсні іноземні візи, при видачі Вам нового паспортного документа Ви можете його залишити, для чого необхідно скласти відповідну заяву.
До трьох місяців з дня подання заяви-анкети та сплати консульського збору. До зазначеного строку не входить строк доставки паспорта до установи.
У разі здійснення регулярних поїздок за кордон та необхідності при цьому завчасного оформлення віз для в’їзду до іноземних держав за обґрунтованою заявою громадянину може бути оформлено другий паспорт.
Якщо на день подачі документів на оформлення закордонного паспорта Ви вже маєте два проїзні документи (незалежно від того, чи закінчився їхній строк дії), один з них необхідно здати одразу при подачі документів на оформлення нового паспорта.
У даному випадку Ви можете оформити Посвідчення особи на повернення в Україну, яке виготовляється в день подачі всіх необхідних документів та сплати консульського збору, та діє до 30 днів. Звертаємо Вашу увагу, що зазначений документ дає право лише на в’їзд до України. Просимо пам’ятати, що Посвідчення особи на повернення в Україну діє лише до 30 днів, протягом яких громадянин повинен виїхати в Україну.
У даному випадку Ви можете оформити Посвідчення особи на повернення в Україну, яке виготовляється в день подачі всіх необхідних документів та сплати консульського збору, та діє до 30 днів. Звертаємо Вашу увагу, що зазначений документ дає право лише на в’їзд до України. Просимо пам’ятати, що Посвідчення особи на повернення в Україну діє лише до 30 днів, протягом яких громадянин повинен виїхати в Україну.
Для оформлення Посвідчення особи на повернення в Україну необхідно надати довідку, видану компетентними органами держав зони відповідальності про втрату документів.
Згідно з чинним законодавством України у сфері нотаріату, консульська посадова особа може засвідчити Ваш підпис на довіреності.
Водночас, з огляду на відсутність доступу закордонних дипломатичних установ України до Єдиного реєстру довіреностей, до кожної посвідченої довіреності консул засвідчує підпис довірителя на спеціальній заяві про реєстрацію такої довіреності в Єдиному реєстрі довіреностей України.
Для того, щоб засвідчити довіреність та заяву про її реєстрацію в Єдиному реєстрі довіреностей, Вам необхідно надати Ваш закордонний паспорт, копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, а також дані паспорта представника, копія довідки про присвоєння йому ідентифікаційного номера, місце реєстрації тощо. Всі нотаріальні дії вчиняються особисто заявником.
На тимчасовий консульський облік можуть стати лише громадяни України (за власним бажанням та за наявності відповідних документів). За оформлення тимчасового / постійного консульського обліку стягується консульський збір.
Нотаріальні дії здійснюються виключно у присутності заявника, тобто особи, чий підпис на довіреності або заяві буде посвідчуватися у нотаріальному порядку консулом.
Заяви щодо прийняття спадщини або відмови від прийняття спадщини (у т.ч.на користь іншого спадкоємця) подаються протягом встановленого законом терміну (6 місяців з часу відкриття спадщини. Протягом цього терміну заява може бути відкликана заявником). Така заява подається особисто. Для оформлення такої заяви у Посольстві слід:
- звернутися до установи особисто у прийомні години;
- мати при собі дійсний паспорт та копію його першої сторінки;
- надати свідоцтво про смерть спадкодавця, засвідчене y встановленому порядку та перекладене державною мовою, якщо воно видавалося іноземними органами, або його нотаріально засвідчену копію;
- надати документ, що підтверджує родинний зв’язок зі спадкодавцем та його копію;
- надати копію заповіту (якщо заповіт оформлювався);
- повідомити назву нотаріальної контори, де знаходиться спадкова справа;
- оригінал документа (квитанції) про сплату консульського збору.
Для оформлення дозволу до Посольства особисто заявником подаються:
- паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
- свідоцтво про народження дитини;
- копія закордонного паспорта особи, яка супроводжуватиме дитину;
- копія закордонного паспорта/проїзного документа дитини;
- заява (оформлюється у Посольстві);
- оригінал документа (квитанції) про сплату консульського збору.
Громадяни України, які тимчасово перебувають на території держави зони відповідальності (підтвердженням тимчасового перебування не території цієї держави є наявність паспорта громадянина України, т.зв. “внутрішнього паспорта”) та змінили прізвище, можуть оформити новий паспорт громадянина України для виїзду за кордон виключно за умови надання такими громадянами паспорта громадянина України (“внутрішнього паспорта”), переоформленого на нове ім’я.
На документи, видані офіційними органами чи установами України, штамп «апостиль» можна поставити лише на території України.
На перелічених вище типах офіційних документів МЗС апостиль більше не проставлятиме й повертатиме без розгляду документи, повноваження на засвідчення апостилем яких належать іншому органу.
Як і раніше апостиль проставлятимуть:
Більш докладно про порядок і процедуру проставлення апостиля вказаними вище органами влади в Україні Ви можете дізнатися, ознайомившись з інформацією на офіційних вебсайтах за такими посиланнями: https://mon.gov.ua/ua/tag/apostil (Міністерство освіти), https://minjust.gov.ua/dep/ddr/poryadok-prostavlennya-apostilya (Міністерство юстиції), https://mfa.gov.ua/konsulski-pitannya/dokumenti-ta-notarialni-diyi/apostil (МЗС).
Дипломатичні та консульські установи України за кордоном не засвідчують українські документи штампом «Апостиль».
На документах, виданих місцевими компетентними органами, установами, нотаріусами чи іншими офіційними закладами «Апостиль» проставляється органами юстиції та МЗС держави, компетентні органи якої видали документ.
Питання, що стосуються ввезення/вивезення, тимчасового ввезення, транзиту предметів, переміщення транспортних засобів, митного оформлення міжнародних поштових та експрес відправлень, переміщення продуктів харчування, переміщення валюти та культурних цінностей є компетенцією Державної митної служби України.
Поштова адреса: 04119, м. Київ-119, вул. Дегтярівська, 11-г
Телефони: +38 (044) 247-26-06, +38 (044) 247-27-06
Факс: +38 (044) 247-28-51, +38 (044) 489-02-12
E-mail: [email protected]
Телефон довіри: +38 (044) 247-27-19
До компетенції Посольства НЕ НАЛЕЖАТЬ:
УВАГА! Оформлення паспорта громадянина України, а також внесення будь-яких змін до внутрішнього паспорта громадянина України відбувається виключно в органах Державної міграційної служби України на території України!